Pantofi ciudati din lumea larga

Acum ceva vreme aparusera pe piata un soi de corcituri in materie de incaltari. Eu le ziceam ca sunt struto-camile. Nu ii puteam incadra la nici o categorie. Pareau a fi tenisi dar totusi aveau toc. Erau in mare voga dar mintea refuza sa ii accepte.

Chiar daca au trecut ceva ani de atunci, de cand au aparut, desi inca mai sunt pe piata ceva exemplare, eu tot nu pot sa ii accept si sa ma vad incaltata cu asa ceva.

Sincer sa spun credeam ca aia sunt maximul de ciudatenie la capitolul incaltaminte. Mi se pareau mie ciudati si pantofii aia cu tocuri imense, cu talpi groase, pantofi de club si dansat la bara cum am aflat de curand ca se incadreaza si pe care, din pacate, multe domnisoare cred ca ii pot incalta ziua in amiaza mare.

Astazi insa am avut asa o curiozitate. Ia sa vad eu ce curiozitati exista in lume de pus in picioare, Sau picioarele in ei, cum vreti sa o luati.

Am dat eu frumusel cautare pe imagini si… mi-a stat mintea in loc. Chestiunile de le-am gasit oscileaza intre imaginatie, bun gust, creativitate si fantezie bolnava.

Sa o luam pe rand, scolareste.

Avem pantofii care te scutesc si de corvoada de a-ti cumpara pantaloni. Astia sunt tot din seria tenesi cu toc, dar zau ca mai oribili.

1willowsmith

Pantofii Chematori. Cu astia daca iesi pe strada sigur nu te intorci singura acasa, daca asta ti-ai propus atunci cand te-ai incaltat cu ei.

29977139_ZXWBOXVDT

Pantofii Sluj. Astia sugereaza ca asa va sta barbatul ce cade pe …piciorul femeii purtatoare: fix cu botul pe labe. 29977141_FHFHVVZFN

Pantoful Ierarhic. Cum toate femeile viseaza sa aiba puterea, sa acceada cat mai sus pe scara ierarhica, o sugereaza si prin incaltaminte. Sau sa fie o scara sa o aiba la indemana, ca nu se stie cand are nevoie?55177634_KCHHZAE

Pantofii portfard. Nu mai purtam rujul in geanta, il punem la pantof. Or fi si pantofi polinic? 55177637_URTZIHT

PAntoful Aerian… i-a zburat tocul cum i-o fi zburat si purtatoarei mintea . 60370059

PAntoful Iubaret. Se intelege de ce. 85784408_RMMPEDO3

Pantoful de criza. Nu ai cu ce, folosesti doua cutii si ai scapat. 1302121318_pantofi-ciudati1

 

Pantoful Floricica – floricea. … Asteia i-a crescut o intreaga gradina la picioare. 1366934650foto5

 

Pantoful de criza II. Nu tu lipici, nu tu talpici. cei-mai-ciudati-pantofi-din-lume-ai-purta-asa-ceva-galerie-foto_12

 

Pantoful Origami. Asta pot sa spun ca imi place cumva. E destul de expresiv. cei-mai-ciudati-pantofi-din-lume-ai-purta-asa-ceva-galerie-foto_45

 

Pantoful Peste…  o fi de aur?pantof peste

 

Pantofii oribili. Asa ceva…pantofi creapyjpeg

 

Pantofii Cos. Sa fie de rufe sau de cumparaturi? Cred ca dupa nevoi.r

Desigur, ciudateniile ar putea continua. Nu am crezut sa existe asa de multe dar e clar ca oamenii pe alte plaiuri sunt plini de imaginatie si o folosesc din plin.

Daca totusi va doriti pantofi dama normali, ca pe la noi, cu care sa avem curaj sa iesiti pe strada, puteti scrie un articol sau puteti profita de oferta 1+1 gratis.

5 thoughts on “Pantofi ciudati din lumea larga

  1. Pingback: Culorile toamnei | vavaly

    • se pare că nu e singura ciudată din lumea asta :). ca şi creaţii artistice unii pantofi sunt chiar interesanţi. dar clar nu de purtat.

Leave a comment