+Toamna se numara planurile

Iată că am revenit și pe acest blog după o absență destul de îndelungată.

Între timp am mai făcut un copil, am fost ocupată cu creșterea lui bebelușească, cu supravegherea lui continuă, cu călătoriile și alte activități de familie.

 

Când privesc în urmă mi se pare că timpul zboară așa de repede că parcă abia am clipit și au și zburat anii. Dar când simt și conștientizez fiecare zi mi se pare că timpul trece încet, că copiii sunt tot mici și că parcă nu mai am răbdare să îi văd mai repede mari.

Dar iată că au trecut deja aproape trei ani de când suntem patru. Începe școala și, odată cu ea și grădinița. Năzdrăvanul cel mic merge și el la grădiniță și în sfârșit voi redeveni stăpână pe timpul meu. De aceea mă încumet să răspund prezent la cât mai multe provocări, cât mai multe proiecte și să îmi fac planuri pentru activitatea mea viitoare.

Voi spune prezent și provocării SuperBlog, ediție aniversară de neratat (10 ani de SB sunt totuși de sărbătorit) dar voi spune prezent și altor provocari online.

Sper să fac față la toate și sper ca încet încet să cresc și să îmi ating și obiectivul principal, de familie, acela de a avea o casă a noastră pe care să o transformăm în pensiune agroturistică. Știu că e un drum lung și deloc ușor până acolo dar mai știu și că unele vise se pot împlini la un moment dat dacă crezi destul  de mult în ele și dacă muncești pentru ele.

Iar bloggingul chiar este o muncă adevărată, m-am convins tot mai mult în ultimii ani.

 

Leave a comment