Secretul frumusetii la 40 de ani

Care este secretul frumusetii tale? Sunt intrebata adesea asta acum, la cei patruzeci de ani ai  mei. Intrebarea imi este pusa in special de catre fetele tinere, preocupate de propria frumusete. Chiar daca pare o lauda pot spune ca tonul pe care imi este pusa intrebarea este unul admirativ.

Sigur, daca m-ar fi intrebat pe mine cineva cand aveam 20 de ani cum cred ca voi arata la 40 nu as fi avut nici o idee despre asta dar probabil ca mi-as fi inchipuit ca voi fi deja batrana. Iar batranetea, cu ani in urma, era insotita de ideea de riduri si aspect ofilit al femeii.

Astazi insa fetele au o multime de informatii in ceea ce priveste sanatatea si ingrijirea tenului. Din pacate multimea de informatii mai mult deruteaza decat ajuta, de aceea poate simt nevoia sa intrebe pe o alta femeie care le inspira.

Ca sa raspund la intrebarea de la inceput, care este secretul frumusetii mele, as folosi un singur cuvant: simplitate. Dar daca as elabora as spune ca mai este vorba si despre naturalete, stiinta, brand autohton, solutii la indemana fiecarei femei, continuitate si traditie. 

Daca este vorba despre traditie, cand vorbim despre frumusete in Romania atunci automat vorbim despre Farmec. Tin minte ca, atunci cand am fost plecata din tara, am luat cu mine in bagaj doar cateva produse cosmetice pentru ca nici nu aveam nevoie de mai multe. Cu toate acestea timp de trei luni tenul meu a ramas la fel de sanatos si luminos, chiar de soarele Spaniei a incercat sa il usuce si sa il parjoleasca. Am fost intrebata si acolo, de multe ori, cum de reusesc sa arat atat de natural si totusi atat de ingrijit de parca as sta ore intregi in oglinda, desi cei ai casei stiau bine ca nu o fac.

Sigur, pana acum ceva ani gama Gerovital nu era in atentia mea, considerand-o pentru o varsta mai inaintata. Acum am ajuns la varsta la care sunt interesata si de aceasta gama dar si de noutatile cu care vine in fiecare an.

Noutatea anului 2016 o reprezinta gama Gerovital Plant cu ulei organic din flori de mac.

Recunosc, iubesc macii foarte mult, imi amintesc intotdeauna de calatorii (campurile de mac vazute din goana masinii sau trenului sunt absolut fantastice) dar si de fragilitate. Nu m-as fi gandit niciodata ca floarea de mac poate avea proprietati benefice asupra pielii, ca poate avea efect calmant si antialergen, ca uleiul obtinut din aceste flori poate preveni aparitia ridurilor si imbatranirea pielii.

De obicei nu folosesc multe produse cosmetice dintr-o gama, dar o crema nutritiva multivitamine nu lipseste niciodata din dulapul meu.  Asa cum organele noastre au nevoie de apa, cum semnalul pe care il primim la creier este de sete, la fel si pielea noastra are nevoie de hidratare atat interioara (prin consumul constant de lichide) cat si exterioara. E bine sa ne cunoastem pielea, tipul de ten, sa tinem cont de perioadele din an sau din viata pe care le traversam.

cremanutri-multivitamine

Dupa sarcina m-am confruntat cu o piele uscata si lipsita de luminozitate, in special din cauza faptului ca am stat mult timp in casa dar si din cauza suferintei. De aceea a trebuit sa iau imediat masuri si sa imi hidratez pielea pentru ca primavara sa ma prinda cu un ten luminos si curat, asa cum imi doresc. Nu de alta, dar probabil voi face multe poze si imi doresc sa ies cat mai bine in ele :).

Ma simt mandra ca, la cei patruzeci de ani ai mei, cu doi copii langa mine, pot inspira si pe alte fete ce se arata interesate de secretele mele de frumusete. Nu stiu daca sunt cu adevarat frumoasa, dar stiu ca ma simt frumoasa prin ceea ce fac, gandesc, traiesc, iar asta se reflecta pe chipul meu.

farmec_superblog_proba

 

Articol scris pentru SpringSuperBlog 2016.

One thought on “Secretul frumusetii la 40 de ani

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Care este secretul frumuseții româncelor?

Leave a comment