Surpriza florala

Mirosul cafelei ma intampina ca in fiecare dimineata inca de la primele ore ale diminetii. Nu, nu vine din propria noastra bucatarie, ci de la vecini. Ei sunt mult mai matinali decat domnul meu care doarme dus langa mine.

Offf, si azi se trezeste tarziu si imi da toata ziua peste cap. Si totusi e ziua mea, ar putea si el macar atata lucru sa faca: sa imi faca o cafea. Nu am pretentii la mic dejun sofisticat servit pe tava la pat, cum vad in filme. Nici nu cred ca mi-ar placea asa de tare sa mananc in pat. Doar nu sunt bolnava.

Ce pretentii sa mai am de un buchet de flori din acela imens, cu fel de fel de flori in el, cu multime de culori si nuante, daca el nu se deranjeaza sa imi cumpere macar o garofita acolo, ca doar e luna mai si sunt florile mele preferate in aceasta luna.

Garofite

Bine, stiu, sunt rea, imi mai ia cate o floare primavara, in martie, desi anul asta am decis ca nici numai vreau flori de 1 martie la ce preturi prohibitive pun speculantii pe piata. Mai bine imi cumpar singura flori, eventual dintr-o florarie online si, fara sa ma deplasez la piata si sa ma enervez, primesc flori la domiciliu si spun consortului ca le-am primit de la un admirator secret. Nu ca m-ar crede dar mai stii, poate i se aprinde si lui beculetul si isi spune: “Ce ar fi sa fac o comanda flori pentru nevasta, ca si asa mi-e lene sa merg la piata…”

Cam asemenea ganduri imi treceau prin minte de ziua mea privind la dragul meu sot si adulmecand mirosul cafelei din vecini. Pana la urma mi-am facut curaj, m-am ridicat, am facut eu cafea pentru amandoi,  am facut chiar si o superba omleta plus alte dichisuri pentru micul dejun. Macar la prima masa a zilei sa simt ca e sarbatoare si ca e ziua mea.

Nu am facut ceva deosebit in acea zi, dar nu stiu de ce gandul mi-a stat doar la flori, la culori, la mirosuri delicate si atingeri catifelate de petale. Sotul nu parea sa isi bata prea mult capul, mi-a spus La multi ani, m-a pupat si imbratisat regulamentar si si-a vazut de ale lui. Ce sa te mai astepti dupa 7 ani de casnicie, imi spuneam eu. Ei, daca stateam si noi la capitala poate afla si el despre livrare buchete trandafiri in Bucuresti si ma cadorisea macar cu trei fire de focosi din astia rosii si frumosi. Nu sunt pretentioasa, doar stie asta.

buchet-3-trandafiri-rosii-pjci9akxvk

Si totusi ceva tot era suspect in acea zi la sotul meu. Parca era o nerabdare, parca prea isi verifica des telefonul, parca prea susotea in telefon atunci cand vorbea.Nu mi-am batut eu capul, era doar asa, o senzatie.

Abia spre seara s-a lamurit misterul. Domnul meu s-a dovedit ca nu era chiar asa nepasator cum crezusem eu. Un curier flori a batut la usa  si, in timp ce el se fastacea ca un adolscent si se umfla in pene ca un cocos mandru, eu ramasesem cu gura cascata in fata unui superb buchet de flori printre care si minunatele mele garofite de mai. Cam asa cred ca aratam cand am vazut buchetul:

flori9

Ei, asa sa tot primesti flori cadou de ziua ta si nu numai. A fost una dintre cele mai minunate surprize pe care mi-a facut-o sotul, mai ales ca mi-a spus ca a ales florile si dupa semnificatia lor,dupa culorile si mesajele acestora, o intreaga filosofie, ce sa mai zic. Pentru mine insa a fost de ajuns gestul, nu am mai stat eu sa caut semnificatii ascunse si limbaje secrete.

Acum sper sa numai treaca alti sapte ani pana sa ma surprinda asa de frumos.

LivrareFloriBucuresti

Articol scris pentru Spring Super Blog 2016.

 

One thought on “Surpriza florala

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 10. Buchete surpriză! Flori livrate acasă sau la birou!

Leave a comment